Ik ben behandeld door Michiel en heb dit als zeer goed en pijnloos ervaren. Ik was onzeker over mijn bovenlip, mijn bovenlip was in verhouding met mijn onderlip dun. Na 15 minuten waren mijn lippen veel mooier en stond het mooier bij mijn gezicht. Ik ga dit zeker vaker doen.
NIEUWS
Testimonials
Hayley
Al een tijd kom ik met veel plezier bij Marie Kuijt met altijd een mooi resultaat! Marie is een zeer lieve, maar niet te vergeten, kundige arts die weet wat ze doet. Voor mij nooit een andere arts meer. Tot de volgende keer Marie.
Marriëtte
Vriendelijk, professioneel en deskundig, Drs. Michiel Westedt is the best! Hij geeft een eerlijk en realistische mening van wat je kan verwachten. Ik was een beetje angstig voor de pijn maar heb uiteindelijk totaal geen pijn ervaren. Verder heb ik ook geen last gehad van blauwe plekken, bultjes en enorme zwelling. Drs. Michiel Westedt is zeker een aanrader. En ik ga binnenkort zeker weer terug!
Esmee
Ik ben zo blij met het resultaat nu! Mijn lippen zijn perfect geworden! Michiel Westedt heeft magische handen! Als je perfecte lippen wilt, moet je zeker bij hem gaan. Ik zal nooit meer afspraak bij een andere arts maken!
Liselot
Zeer vriendelijk en empathische behandelaar. Wist mij exact de juiste begeleiding te geven en i.p.v. sales-gericht, relatie-gericht.
Stephanie
Van mijn verjaardagsgeld heb ik mijn lippen laten doen door Michiel Westedt.. Wat een toparts is dat. Hij begreep precies wat ik bedoelde. Geen dikke onnatuurlijke lippen maar een subtiele verandering. Ik ben zo blij… Ik blijf het zeker doen. Michiel dankjewel!!
Lotte
‘Nu 2 keer geholpen door Drs. Marie Kuijt voor lipfillers. Was altijd bang dat het er nep uit zou gaan zien, maar het resultaat was vanaf moment één super natuurlijk! Ik raad haar iedereen aan die voor een natuurlijke look wil gaan.
Eva
Ik was al jaren onzeker over mijn lippen. Op de dag zelf was ik super zenuwachtig voor het resultaat en de pijn, eenmaal rondom tafel stelde Michiel mij uitstekend gerust.
Laura
Nu twee keer mijn lippen laten doen bij Drs. Michiel Westedt en het is zo ontzettend mooi! Ik krijg enorm veel complimentjes over mijn lippen, van vrienden en vreemden. En het mooie is; de mensen die mij niet kennen zien ook niet dat ik er iets aan heb laten doen.
Merel
Ik ben voor een lipfillerbehandeling geweest bij Michiel Westedt. Michiel is een hele aardige en zeer kundige arts. Meteen voelde ik mij op mijn gemak en Michiel legt alles ook heel erg goed uit. Ik ben zo blij met het resultaat en heel erg tevreden! Dankzij Michiel ben ik weer helemaal blij met mijn lippen. Ik raad Michiel dan ook zeer zeker aan!
Amanda

Onze locatie
We werken in het bekende Spa Zuiver bij het Amsterdamse Bos. Deze plek is gemakkelijk te bereiken met de auto, de fiets of de bus. Er zijn altijd genoeg parkeerplekken te vinden. In een prachtige ambiance kunnen we je de personal touch geven die onze behandelingen onderscheidend maken. Je kunt er na afloop ook nog prima even blijven om wat te drinken of wandelen. Wellness is helaas net niet handig na een behandeling.

Maak een afspraak
Heb je interesse in een behandeling voor Botox of fillers? Maak een afspraak bij een van onze ervaren artsen. Wij geven altijd advies op maat en voeren onze behandelingen met veel passie en nauwkeurigheid uit.



















