Kundig en vriendelijk. Probeert je nooit iets aan te smeren wat niet nodig is.
NIEUWS
Testimonials
Els
Vandaag heb ik voor de eerste keer mijn lippen laten doen. Ik ben zó tevreden. De arts Michiel Westedt heeft van ten voren alles uitgelegd en gevraagd naar wat ik in gedachten had. Ook heeft hij mij verteld wat het mooist zal zijn en wat ben ik blij met het resultaat!!
Ramona
Al een tijd kom ik met veel plezier bij Marie Kuijt met altijd een mooi resultaat! Marie is een zeer lieve, maar niet te vergeten, kundige arts die weet wat ze doet. Voor mij nooit een andere arts meer. Tot de volgende keer Marie.
Marriëtte
Super behandeld! Goede uitleg over de behandeling, en het belangrijkste een heel mooi resultaat
Anamarie
‘Vanavond voor de tweede keer geweest bij Michiel Westedt. Voor fillers in mijn lippen. Vorge keer ook bij Michiel geweest en ben echt super tevreden! Je wordt vriendelijk ontvangen, Michiel legt alles erg goed en duidelijk uit en en denkt goed met je mee. Super tevreden!! Ik blijf zeker terug komen bij Michiel, je bent een topper! Ik raad iedereen aan om je te laten behandelen bij Michiel. Bedankt!
Danique
Geweldig! Michiel nam echt alle tijd! We konden alle vragen stellen die we wilden en hij liet me echt op mijn gemak voelen. Super mooi resultaat, zeker een aanrader!
Summer
‘Ik ben vandaag geweest bij drs. Michiel Westedt voor een filler behandeling van mijn lippen. Drs. Westedt ontving mij enorm vriendelijk. Ik voelde mij meteen in goede handen bij hem. Ik kreeg goed en duidelijk antwoord op mijn vragen. Niks werd overdreven of verbloemd. Alles werd duidelijk uitgelegd. En het resultaat is geweldig! Ik ben zo blij dat ik na jaren de knoop doorgehakt heb. En ik kan iedereen drs. Westedt aanbevelen.
Clara
Ik heb lippen laten opvullen bij arts Michiel Westedt en ik ben heel blij met het eindresultaat. Michiel kijkt goed naar je gezicht, is heel vriendelijk en luistert goed naar je wensen. Volgende keer ga ik zeker terug bij Michiel Westedt! Een echte aanrader!
Chantal
‘Zeer tevreden over mijn behandeling. Drs. Michiel Westedt heeft mij met veel zorg en aandacht behandeld. Hij werkt heel zorgvuldig. Voelde me erg op mijn gemak. Ik ga zeker terug!
Andrea
2 weken geleden bij Marie geweest en ze is echt top!! Legt alles heel goed uit, is echt heel vriendelijk en kijkt samen met je naar wat jij wil en wat mooi bij je is. Ik kom zeker terug!
Déniella

Onze locatie
We werken in het bekende Spa Zuiver bij het Amsterdamse Bos. Deze plek is gemakkelijk te bereiken met de auto, de fiets of de bus. Er zijn altijd genoeg parkeerplekken te vinden. In een prachtige ambiance kunnen we je de personal touch geven die onze behandelingen onderscheidend maken. Je kunt er na afloop ook nog prima even blijven om wat te drinken of wandelen. Wellness is helaas net niet handig na een behandeling.

Maak een afspraak
Heb je interesse in een behandeling voor Botox of fillers? Maak een afspraak bij een van onze ervaren artsen. Wij geven altijd advies op maat en voeren onze behandelingen met veel passie en nauwkeurigheid uit.



















